Returul produselor se accepta conform
termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu
prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul
contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si
completarea unor acte normative:
·
Produsele care fac
obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui
motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de
expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din
prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara
a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din
O.U.G Nr.34/2014.
·
Produsul returnat
trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este
responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata
din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea
naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3
din OUG 34/2014.
·
Vanzatorul va rambursa
contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la
data informarii KAKI.RO de catre
Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea
returului.
Va rugam sa completati formularul de retur privind hotararea
dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de
la data ridicarii / primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta
perioada nu sunt luate in considerare.
Returul produselor se poate face prin aducerea
produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora prin firma de curierat
rapid: Sameday Curier, Fan Courier etc. Dupa completarea formularului de retur,
veti primi din partea unui operator, informatiile necesare privind aducerea /
expedierea produselor pentru retur. In cazul trimiterii produselor prin
curierat, va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport – AWB la
Observatii: Returnare produse si numarul comenzi dvs.
Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate
exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
·
Licente
software-harti:din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme
preinstalate);
·
Consumabile
(acumulatori, baterii, etc.);
·
Produse de ingrijire
personala din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: creme,
spray-uri);
· Articole de lenjerie intima.
Procedura returnarii produselor:
In privinta returului, produsele pot fi aduse personal sau prin
reprezentant la sediul nostru (Str. Iacob Negruzzi, nr. 46, Sector 1, Bucuresti,
magazin KAKI.RO) ori pot fi trimise prin curierat rapid Sameday Curier,
Fan Courier. In cazul expedierii prin curierat va rugam sa mentionati pe
scrisoarea de transport pe langa datele de contact, la Observatii: Returnare
produse si numarul comenzii dvs.
Dupa preluarea si verificarea produselor veti fi
contactat /a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri (informatii
complete privind adresa noastra si programul de lucru va rugam sa vedeti pagina
de contact.
Mentiuni speciale:
·
In cazurile in care
produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de
uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de
garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului
(valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor
rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru
determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In
conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a
stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor,
consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in
care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar
trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
·
De asemenea, ne
rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri
(returnari repetate).
·
Daca defectul produsului
din cauza transportului, sau lipsa unui produs din comanda nu este reclamata
prin formularul de retur in 48h de ore de la receptia coletului reclamatia este
considerata nula.
Va rugam verificati integritatea fizica a
coletelor in momentul in care le primiti de la
Courier in prezenta acestuia si cereti intocmirea unui proces verbal de
constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice
reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Programul pentru clientii ce doresc returnarea personala la sediul nostru si nu
prin intermediul unei firme de curierat se gaseste pe pagina de contact.
Trimiterea acestui formular constituie
acceptul dvs. privind Termenii si
Conditii de utilizare a site-lui KAKI.ro