Imbracaminte Bocanci Genti si Rucsacuri Camping si Supravietuire Cutite Accesorii Tactice Surplus Militar
Politica returnare

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

·         Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.

·         Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

·         Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii  KAKI.RO  de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.


Va rugam sa completati formularul de retur privind hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.

Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora prin firma de curierat rapid: Sameday Curier, Fan Courier etc. Dupa completarea formularului de retur, veti primi din partea unui operator, informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. In cazul trimiterii produselor prin curierat, va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport – AWB la Observatii: Returnare produse si numarul comenzi dvs.


 Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

·         Licente software-harti:din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate); 

·         Consumabile (acumulatori, baterii, etc.);

·         Produse de ingrijire personala din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: creme, spray-uri);

·         Articole de lenjerie intima.


Procedura returnarii produselor:


   In privinta returului, produsele pot fi aduse personal sau prin reprezentant la sediul nostru (Str. Iacob Negruzzi, nr. 46, Sector 1, Bucuresti, magazin KAKI.RO) ori pot fi trimise prin curierat rapid  Sameday Curier, Fan Courier. In cazul expedierii prin curierat va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport pe langa datele de contact, la Observatii: Returnare produse si numarul comenzii dvs.

    Dupa preluarea si verificarea produselor veti fi contactat /a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri (informatii complete privind adresa noastra si programul de lucru va rugam sa vedeti pagina de 
contact.

Mentiuni speciale:

·         In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

·         De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

·         Daca defectul produsului din cauza transportului, sau lipsa unui produs din comanda nu este reclamata prin formularul de retur in 48h de ore de la receptia coletului reclamatia este considerata nula.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la  Courier in prezenta acestuia si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Programul pentru clientii ce doresc returnarea personala la sediul nostru si nu prin intermediul unei firme de curierat se gaseste pe pagina de 
contact.

Trimiterea acestui formular constituie acceptul dvs. privind Termenii si Conditii de utilizare a site-lui KAKI.ro



istoric cautari cele mai frecvente




Cica va fi frig ... Cine e de vina?





Magazin Piata Unirii

Str. Halelor nr.17
ETAJUL 1
Tel. 021.310.42.44.
0722.542.410


ORAR:
Luni - Vineri: 11:00 - 19:30
Sambata: 11:00 - 17:00
Duminica: Inchis


Magazin Piata Unirii
Magazin Gara de Nord

Str. Iacob Negruzzi nr. 46
Bucuresti
Tel: 021.222.33.17
Mobil: 0724.297.842

Pe perioada restrictiilor Covid
magazinul este inchis!


Magazin Gara de Nord
Magazinul de Tricouri

.

Luni 25.04 magazinul e inchis!

magazinuldetricouri.ro
Cazare la 2 Mai


La 2 Mai, 250 m de plaja
tel. 0733.101.100.

ORAR:
nonstop din Mai pana in Octombrie :)

Va asteptam !